„Navigam pe un vas de hârtie, credeam în filosofie și în progresul moral (general)...”
joi, 14 octombrie 2010
Nebunia cu noul/vechiul ROM
Că a fost doar o campanie de marketing nu mai e de mult un secret. Nu ştiu dacă şi-au imaginat prea mulţi că toată chestia asta e "pe bune" pentru că nu cred că există vreun motiv pentru care producătorul ar fi făcut o asemenea cretinitate. Ce s-a gândit el? Facem faza asta vreo săptămână sau două (sau cât o fi durat) şi apoi revenim la normal, felicitându-i pe cei care au protestat că sunt români adevăraţi.
Români adevăraţi au fost şi producătorii. Adică au recurs la o mizerie ca să îşi vândă mai bine produsul, aşa cum fac toţi. Nu ştiu care e părerea voastră, dar mie mi se pare o campanie de marketing de cacao (ca să nu zic altfel). O campanie de cacao, dar care va aduce câştiguri însemnate mai mult ca sigur. Mult mai bună a fost cea cu "senzaţii tari din 1964".
Bine că americanii sunt acum pe tot terenul în scumpa noastră ţărişoară. Că înainte de '89 aveau treabă.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!