Bine ați venit la noi acasă!

miercuri, 13 iulie 2011

Back in business

Da, nu mi-am văzut lungul nasului. După maratonul de la Moieciu m-am crezut zeul alergării și am făcut o greșeală destul de gravă: am crescut brusc volumul antrenamentelor. Deja mă vedeam alergând și în Retezat, și în Ciucaș, și în Crai și la București. În săptâmâna de după maraton am alergat 100km din care 60 pe munte, asta în condițiile în care până atunci alergam cam 40 de kilometri pe săptămână pe plat. Ce a urmat vă imaginați: o tendinita groaznică, ce m-a ținut cam o lună jumătate.

O lună jumătate în care am stat și m-am uitat la Adidas commercials! Îmi dădeau lacrimile când vedeam alergători în parc, mă imaginam în fiecare zi din nou în alergare. Așa că am făcut și a doua greșeală: am încercat să alerg înainte să fiu complet refăcut.

Din fericire a trecut. Săptămâna trecută am făcut primii kilometri, am alergat de 4 ori câte 5km. Astăzi am făcut primii 10km într-un timp destul de bun zic eu după o pauză atât de mare: 55 de minute. De la maratonul din Retezat mi-am luat adio, 6 august este prea curând. Probabil că nici în Ciucaș nu o să alerg maratonul, în cel mai fericit caz particip la semimaraton. Dacă nici așa nu merge o să vin voluntar, vreau să văd efortul superb al celor care îndrăznesc să creadă că se poate. Dar maratonul din Crai nici nu mă gândesc să-l ratez! Iar la București sunt deja înscris!

Acestea fiind zise ne vedem la antrenamente!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!