Bine ați venit la noi acasă!

joi, 29 aprilie 2010

Sunt dator cu o bere...

Lui Andrei. De câteva zile tot ascult și nu mă mai satur melodia care a găsit-o el, Cristina Andrieș - Caută-mă tu. E tare de tot Andrei ăsta, a găsit melodia care îmi place cel mai mult de la Cristina. Partea amuzantă e că era chiar sub nasul meu, pe trilulilu.ro. E drept, sună mult mai bine live la Folk Frate dar când
( (time_count != miercuri_seara) ||
(merg_la_Folk_Frate == ciuciu) ) merge de minune.

***când am scris postul aici se afla și un link către piesă dar între timp piesa a fost ștearsă de pe trilulilu.ro. Dacă este vreun așa mare iubitor de folk pe aici, i-o pot trimite, sper că nu se supără Cristina Andrieș că facem bișniță cu muzica ei.***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!