Bine ați venit la noi acasă!

marți, 25 ianuarie 2011

Miercuri seara

Ei, și uite încă o veste care face începutul săptămânii să arate mai bine (pe lângă faptul că a nins și se anunță un sfârșit de săptămână numai bun pentru schi). Ieri era să fie zi liberă, dar nu a mai fost. Nu-i nimic, mi-am spus, măcar am aflat că miercuri Emeric Imre vine tocmai de la Cluj ca să cânte în Iron City!

Și pentru la capitoul Recomandări am stat cam prost în ultima vreme, vă sugerez pentru miercuri seara o combinație, cel puțin din punctul meu de vedere, minunată: Emeric Imre și FolkFrate!

Pe Emeric Imre l-am cunoscut în Vamă, la Folk You. Pe atunci nici nu știam că „Nebun de alb” e melodia lui și nici nu mă declaram a fi vreun fan. Pe măsură ce vremea a trecut însă și l-am ascultat de mai multe ori la Om bun sau Folk You, a crescut tot mai mult dorința de a-l vedea într-un concert numai pe el. Dorință care a rămas (sau va rămâne) nesatisfăcută până miercuri.

Celor care nu îl cunosc pe mai sus numitul, vă sugerez două dintre cele mai cunoscute (și cele mai frumoase) cântece ale sale: Nebun de alb și Bună variantă rea. Iar despre FolkFrate!... cred că v-am înnebunit cu ei la un moment dat, așa că o să fac referire la un articol anterior (să nu aveți vreo îndoială că așa este!).

Acestea fiind spuse, sper să ne vedem, care vreți, care puteți, miercuri în orașul de oțel! And for those about to folk, I salute you!

P.S.: biletele costă 10 lei și se găsesc la intrare. Restul... găsiți pe afiș.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!