Bine ați venit la noi acasă!

luni, 30 mai 2011

Poiana gălăgioșilor

Ca participant la organizarea turei și pentru că eu unul m-am simțit foarte bine, cred că e de datoria mea să vă zic în două cuvinte și aici care a fost treaba, pentru cei care nu au ajuns pe Povești despre munte. Pe scurt, a fost distracție, voie bună, soare, cald, verdeață, chităreală, gălăgie, jocuri și joculețe și o berică la sfârșit. Mai pe larg, găsiți aici, povestit de Tibanu.

În speranța că într-adevăr celor 16 participanți (gașcă mare, domnule!) le-a plăcut, așa cum mi s-a părut mie, le spun, din nou, că îi așteptăm și data viitoare (pentru că vor mai fi destule dăți viitoare, nu ne oprim aici). Celorlalți, care nu au venit din diverse motive, sper că v-am convins și data viitoare poate umplem un vagon de personal! Am zis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!