Bine ați venit la noi acasă!

vineri, 24 iunie 2011

Piesa asta este hit

După o lungă absență, azi am mai trecut și eu pe la sală. Nu de alta, da' trebuia să mai aflu și eu ce a mai apărut nou în materie de muzică. Bineînțeles, nu m-am întors cu mâna goală. Am găsit asta:



Bun, dacă nu aveți răbdarea să o ascultați, nu vă condamn. Vă fac eu un scurt rezumat: Piesa asta este hit, Dan Spătaru n-a murit. Bum bum bum bum. Piesa asta este hit, Dan Spătaru n-a murit. Bum, bum, bum, bum. Cam asta. Bine, se repetă de câteva zeci de ori, ca să aibă melodia măcar 3 minute și ceva acolo.

Da. Lăsând la o parte faptul că eu nu reușesc să înțeleg legătura dintre piesa lor care este hit și Dan Spătaru care nu a murit, cred că stăm tare nasol cu muzica în ultima vreme. Adică... se mai face, domne, muzică? Bine, știu că mai există unii care încă nu au uitat ce înseamnă asta și care încă mai compun ceva care să îți gâdile urechile în mod plăcut, vorba lu' nenea Iancu. Da' parcă prea puțini și din ce în ce mai anonimi. În schimb suntem fani Boier Bibescu, Puya, Connect-R ș.a.m.d. Generația pro (știi la ce mă refer). Dar despre asta voi mai vorbi altădată...

P.S.: Nu mare mi-a fost mirarea când am aflat cine este autorul hitului: nimeni altul decât Boier Bibescu, autorul unui alt hit de mare inspirație. Îl găsiți aici.

2 comentarii:

  1. Da, piesa asta depaseste limitele intelegerii mele in materie de muzica...da' poate nu inteleg eu muzica. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, îmi zicea cineva la un moment dat că eu nu înțeleg de fapt, că muzica progresează. Ei, dă-mi voie să mă îndoiesc. :))

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!