Bine ați venit la noi acasă!

marți, 27 martie 2012

România din autobuz


- M-AM SĂTURAT DE ȚARA ASTA DE RAHAT! ABIA AȘTEPT SĂ TERMIN STUDIILE AICI, CA SĂ POT SĂ PLEC! CĂ STUDIILE SUNT IEFTINE, MAI ALES LICEU’, DA’ DUP-AIA MĂ DUC ÎNVÂRTINDU-MĂ!
- Da’ de ce țipi? Mie îmi place.
- ȚIP PENTRU CĂ SUNT NERVOASĂ! AUZI, SĂ STAI O ORĂ ÎN TRAFIC! N-AM VĂZUT ȚARĂ MAI STUPIDĂ CA ASTA!
- Mie nu mi se pare stupidă. Mie mi se pare o țară frumoasă, datot o să plec. Îmi place, davreau să plec.
- E O ȚARĂ STUPIDĂ!!! NU, EU NU MAI SUPORT AȘA CEVA. MĂCAR DACĂ MAI ERA CEAUȘESCU... CĂ ATUNCI ERA ALTCEVA! DANU, EU NU PUTEAM SĂ TRĂIESC PE VREMEA AIA!
- Cum adică, de unde știi că era mai bine?
- ȘTIU PENTRU CĂ AȘA MI-AU ZIS AI MEI ȘI EI AU DREPTATE! ERA MAI BINE! ATUNCI AVEAM FĂCEAM […] BLA BLA…

Asta a fost discuția auzită în autobuz azi de dimineață. Din păcate, respectivii aveau în jur de 16-18 ani. Discuția mi-a fost destul de ușor să o reproduc, dar comentariile mele... Ei bine, am scris și am șters de câteva ori, dar presupun că mai degrabă nu are rost să spun prea multe. Și dacă țara asta e stupidă, atunci oamenii stupizi ca fata care țipa de dimineață o fac să fie așa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!