Bine ați venit la noi acasă!

sâmbătă, 7 aprilie 2012

Eroii nestiuti de nimeni

Nu stiu de ce am impresia ca am mai scris un articol pe tema asta mai demult dar nu am acum dispozitia sa il caut. Va las pe voi sa rasfoiti blogul in cautarea lui caci oricum noi avem articole misto si sigur o sa va faca placere (cine nu se prinde ca aroganta asta e o gluma... ghinion).

Eram azi in Brasov cu ocazia Semimaratonului Cetatea Brasovului si dupa ce termin treaba cu alergatul (despre care o sa povestesc pe Povesti despre munte cum pun mana pe poze) ma gandesc sa ma uit prin magazinele de munte din Brasov dupa niste promotii la bocanci de iarna. Imi caut bocanci de iarna si cum sunt foarte scumpi (peste 700RON) nu-mi permit sa ii iau altfel decat la promotie. Intru in magazinul X si intreb daca au ceva promotii la bocancii de iarna. Vanzatoarea, amabila, imi raspunde ca da si imi arata modelele. Din pacate erau niste modele deloc tehnice si nu aveam ce face cu asa ceva, asa ca ii zic ce fel de bocanci ma intereseaza si pentru ce. Moment in care tipa, dupa un moment de ezitare, imi arata o pereche de bocanci pe la 850RON si imi spune ca au reducere 10% din pretul afisat. Tot erau prea scumpi pentru ce imi permiteam eu si nu i-am cumparat. Da, ea este eroul nestiut de nimeni, dupa cum voi explica mai jos.


Ce s-a intamplat de fapt am realizat abia acasa, in magazin am fost mult prea prins cu calculele banilor si cu faptul ca nu imi permit bocancii. Bocancii evident nu erau la promotie caci altfel ar fi fost semnalati - ce rost are sa faci o promotie daca nu ii spui nimanui de ea?  Politica magazinului este sa ofere reducere 10% membrilor cluburilor montane (o reducere pe care oricum o aveam ca membru EcoXtrem dar vanzatoarea nu avea de unde sa stie). Vanzatoarea, facandui-se mila de mine (sau cine stie, poate vazandu-se pe ea acum multi ani), a hotarat sa-mi acorde reducerea de 10% fara macar sa mai ma intrebe daca fac parte din vreun club montan. De fapt fara macar sa-mi spuna ca imi face o favoare! A mintit practic ca bocancii sunt la promotie ca sa ma ajute sa-i cumpar. Probabil ca daca nu as fi stiut de reducerea pentru cluburi acum habar nu aveam ca cineva azi a vrut sa ma ajute oferindu-mi o reducere de 85 RON.

Vi se pare mult spus erou? In dex este data si urmatoarea definite a cuvantului erou: persoană deosebită prin calitățile sale morale și prin acțiunile sale mărețe; om care se distinge în mod special într-un anumit domeniu. A incuraja pe cineva sa-si urmeze o pasiune mi se pare o actiune mareata. 

Presupunand ca reducerea respectiva m-ar fi ajutat sa cumpar bocancii probabil ca de fiecare cand as fi pus coltarii pe bocanci mi-as fi adus aminte ca i-am cumparat cu ajutorul doamnei de la magazinul X. De multe ori gesturile marunte sunt cele care conteaza cel mai mult.

Sursa foto 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!