Bine ați venit la noi acasă!

joi, 29 septembrie 2011

Vara, întâmplător

Vara se duce, încet-încet. Nu, nu am dormit o lună și m-am trezit acum, dacă asta vroiați să spuneți. Știu că toamna calendaristică a venit demult, dar eu unul nu am simțit nevoia să pun tot felul de status-uri sau melodii de toamnă pe Facebook când afară era soare din plin și cel puțin 30 de grade. Dacă stăm să ne gândim bine, chiar și vremea de acum ar putea să ne păcălească și să ne facă să credem că e o zi de început de iunie sau sfârșit de august. Daar, pe de altă parte, trebuie să anunț și eu pe blog că vara e pe sfârșite, nu-i așa?

În ultima vreme am cam fost ocupat cu altele și oricum nu prea am avut timp să mă gândesc la anotimpul torid care tocmai a trecut (odată și-odată tot o să fiu nevoit să accept asta). Însă ascultând zilele trecute, întâmplător, o melodie, mi-am adus aminte de Vamă, de Folk You, de 2 Mai, de mare, de briză, miros de alge, scoici, de vară, de vacanță (sau concediu, dar... na, mie mi se pare că sună mai frumos vacanță) și altele din aceeași familie. M-am cam întristat la gândul că o să mai văd și o să mai simt astea abia la anul. Știu, pot să mă duc și iarna la mare, dar eu unul nu prea văd rostul sau farmecul.

Numa' să nu mă întrebați de ce tocmai Maria Gheorghiu, pentru că nu prea am amintiri legate de concertele ei din Vamă. Și asta e melodia:



Mai bine m-aș gândi la iarnă și schi, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!