Bine ați venit la noi acasă!

vineri, 26 februarie 2010

Fani Cristina Andries

După seara de miercuri Andrei și cu mine ne-am declarat fani Cristina Andrieș. Dom'le are o voce... tot drumul până acasă mi-a cântat în cap, și nu a fost scurt al naibii drum! După melodia cu jocul de poker („Am intrat cu femeia în joc/ Și am pierdut cu o chintă royală/ Mi-am plătit datoria pe loc/ Căci cu ea nu e loc de tocmeală”) melodiile ei îmi plac cel mai mult de la Folk frate. Ieri toată ziua am cântat

„Și știi ce? M-am obișnuit
Să te caut, caut, caut
Să te caut, caut, caut
Și să nu te găsesc”.

Melodia asta mai are un vers care îmi place la nebunie dar nu mai știu exact cum vine, ceva de genul ridică privirea, poate o fată îți zâmbește. O altă melodie care ne place foarte mult cum o cântă este „Bună dimineața mamă”, aia cu „Dar e bine în gară că miroase a dor/ Și a batiste în la revedere/ Despărțirile se nasc și mor/ În fum de mici și gust amar de bere”. Apropo de melodia asta, am avut acum vreo două zile o discuție cu Andrei destul de amuzantă, ceva de genul:

Andrei: Bă, știi a cui e melodia aia cu fum de mici și gust amar de bere?
Eu: Nu... nu a compus-o Cristina Andrieș?
Andrei: Nu, e a lui Tudor Gheorghe. Dar o cântă cam nașpa...

Pentru că nu am găsit nicio înregistrare cu Cristina Andrieș vă ofer o înregistrare cu Iulia Gușatu cântând melodia de care vorbeam mai sus. Click aici. Dacă vreun cititor de-al nostru are înregistrări cu Cristina (în afară de „Nadir”! e mișto și aia dar mie îmi plac mai mult altele) și dorește să ne trimită... dăm o bere.

Și uite așa din cauza ei am pierdut cursul de Proiectarea algoritmilor. Mi-a fost imposibil să mă trezesc la 6:30 după ce m-am culcat la 3. Mă gândesc să încep să mă duc la curs pe la alte serii, seara folk n-am cum s-o mut.

13 comentarii:

  1. Sunteţi minunaţi.
    Am ajuns aici din întâmplare şi, citind articolul, mi s-a luminat seara.

    Mulţumesc pentru cuvinte.

    Între timp, a apărut "Caută-mă tu" pe trilulilu şi urmează "Femeia-copac", cu tot cu videoclip.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Cristina! Ne bucuram tare mult că ai dat de blogul nostru și te mai așteptăm! Și tu ești minunată, ne luminezi serile în fiecare miercuri :). Sperăm să ajungem și în miercurea asta la seara folk!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina, a fost o surpriză plăcută faptul că ai intrat pe blogul nostru chiar şi întâmplător, deşi sunt sigur că în curând ai fi auzit de el :P.
    În legătură cu înregistrările apărute pe trilulilu, suntem la curent, doar nu am glumit când am spus că suntem fani!
    Mulţumim!

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate apucăm să şi vorbim. Trageţi-mă de mânecă dacă nu vă văd prin întunericul oraşului de oţel.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vrut să te tragem ieri seara dar nu am găsit mâneca ta prin întunericul de acolo :D

    RăspundețiȘtergere
  6. O stiti pe aia cu "Geta e sora'mea !"
    Sa v-o zic pe a mea : " Cristina e fica'mea !"
    Ma bucur tare mult ca ati intrat in randurile noastre -" fanii declarati ai Cristinissimei "
    La (be)revedere in orasul de fier !
    Viorel Andries - autorul autoarei melodiilor
    mai sus "incriminate"

    RăspundețiȘtergere
  7. Domnule Andrieș, ne bucurăm că ne-ați făcut și dumneavoastră o vizită! Felicitări pentru așa o fiică! Sunt sigur că sunteți mândru de ea. Numai bine și să ne vedem cât mai des miercurea în orașul de oțel, că tare e frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. Va rog sa ma mai lasati cu "domnule" Andries ,
    in orasul de fier mi se spune "tata folk" si vorba'ceea "asa sa-mi ramana numele !"

    RăspundețiȘtergere
  9. Înţeles, băgat la cap. Aşa să fie, tata folk!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca tot v-ati declarat fani C.A. sper ca ati si votat-o la preselectia pentru Folklung Suceava si pentru concursul Ziua de maine de la Alba Iulia ,
    unde se afla in aceste clipe memorabile !
    Astaept confirmarea ,
    TATA FOLK

    RăspundețiȘtergere
  11. Erata : Astept confirmarea !

    RăspundețiȘtergere
  12. Eram la serviciu când am citit pe blogul folkfraților de Folklung. Am votat Cristina Andrieș fără să mă gândesc. Acasă mi-am dat seama: stai puțin, eu nu știu nimic despre ceilalți concurenți. Poate n-ar fi corect. Am ascultat toate melodiile care concurau. Și am votat-o din nou.

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!