Bine ați venit la noi acasă!

vineri, 19 februarie 2010

Miercurea în Iron City

În ultima vreme, majoritatea serilor de miercuri mi le petrec în Iron City la Folk Frate. Acolo buna dispoziţie e la putere. De aceea, pentru mine şi Tibi mijlocul săptămânii nu e deloc aşa banal cum pare la prima vedere. Ziua de 17 februarie era pentru noi o ocazie perfectă să mergem acolo şi să sărbătorim. Să sărbătorim 4 ani de la 17 februarie 2006. Nu o să specific ”obiectul” sărbătorii, nu cred că importă prea tare pentru cititorii blogului nostru.

Deşi Tibi nu putea să ajungă prea devreme, venind de la schi, pentru că mă aflam în centru am reuşit să ajung acolo pe la ora 20:00, după un drum prin ploaia rece de pe Calea Victoriei. Înainte să intru, dau nas în nas cu Stela Popescu. Mai era cam cu o oră şi 43 de minute până să înceapă cântarea. Mă aşez la masă şi iau o bere. Ba nu, iau o bere şi apoi mă aşez la masă. După o oră și jumătate vine și Tibanu într-un suflet, cu mare chef de distracție.

Teddy, Mysha și Johnnie se urcă pe scenă cu o ușoară întârziere. Încep ca de obicei cu ”Primăvara” (și te-aștept cu trei garoafe, și te-aștept cu trei idei...). Până aici nimic neobișnuit, până eu și Tibi cădem de acord că vocile sunau... cam ciudat (și nu, nu sunt afoni). Devine chiar deranjant, dar nu vrem să plecăm de acolo. Tibi crede că există două motive posibile: se aude așa ori pentru că au băut prea mult, ori pentru că nu au băut destul. Parcă la ”Liber” s-a mai ameliorat situația.

Moment important: băieților li se alătură Cristina Andrieș. Deși în general nu mă omor după femeile (fetele) care cântă folk, Cristina are într-adevăr talent. Cu carul. Mai ales că are câteva melodii ale ei foarte bune, ca să nu mai vorbim de voce. A cântat la un moment dat o melodie... eu și Tibi am crezut că suntem la operă.

Ceea ce urmează este partea care m-a amuzat cel mai tare. După ce Cristina cântă ”Liberă la mare”, Johnnie, fiind pe la al patrulea pahar, începe să facă show și cei doi cântă în duet câteva pasaje de dragoste. El: ”Nu știu ce să mă mai fac...”; ea, foarte dulce: ”Pupă-mă!”. Aici cred că Johnnie a avut o pană de inspirație, pentru că s-a dus să îl pupe pe Mysha în loc să se ducă la Cristina!

Apoi Cristina și Mysha cântă câteva melodii împreună (nota 10 pentru amândoi!), după care ea se lasă convinsă să rămână singură pe scenă pentru două cântece. Urmează un invitat special, Tituș Constantin, care, după ce spune de două ori că e ziua lui Dinu Olărașu, cântă și el câteva melodii. Deși susține că nimeni de acolo nu a mai auzit melodia lui, ”7 vorbe”, observ cu stupoare că Tibi știe toate versurile. La sfârșit, două cântece de munte încântă toată sala. Tare!

Teddy, Mysha și Johnnie revin în forță cu ”Vara promisă” și îl invită în continuare pe scenă pe Vlăduț Rulez.

Deși era abia ora 1:45 și probabil mai continuau să cânte vreo două ore, plecăm pe jos spre casele noastre, mulțumiți că am petrecut o seară frumoasă și comentând tot drumul diverse faze ale concertului. Pentru noi nu era prea frig.

În încheiere, vă invit să veniți măcar într-o miercuri în Iron City. Nu are de ce să vă pară rău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!