Bine ați venit la noi acasă!

joi, 6 septembrie 2012

Septembrie, '46

5 septembrie 1946. A trecut ceva timp de atunci. Mi-e greu să mi-l imaginez pe Freddie Mercury cu părul și mustața albă. După o zi în care online-ul a vuit de videoclipuri Queen, text și mesaje de genul R.I.P. Freddie (adică Return If Possible, Freddie!) nici nu știu ce aș mai putea spune despre probabil unul dintre cei mai iubiți oameni din toate timpurile. Și oricum, mesajul meu ar fi lipsit de importanță și originalitate.


6 septembrie 1946. La numai o zi, se naște cel considerat geniul creator al celei mai bune formații din toate timpurile, dacă m-ai întreba pe mine. Cel pe care atâția fani îl așteaptă de atâta timp la noi în țară cu unul dintre concertele alea fabuloase cu care a umplut zeci sau sute de stadioane și a devenit artistul cu cele mai mari încasări din spectacole anul ăsta. Deci da, stați liniștiți, încă se ascultă muzică.

Cu toate că sună ca un clișeu teribil de ponosit, lumea ar fi fost mult mai săracă azi fără cei doi. Nu o să spun, așa cum spune toată lumea: „La mulți ani, Freddie, oriunde ai fi!” Ar însemna să folosesc un alt clișeu. O să spun la mulți ani Bohemian rhapsody, Killer queen, Don’t stop me now, Love of my life, Innuendo! Cântece pe care eu și alții de teapa mea încă le ascultă cu sfințenie. Și pe care sunt sigur că și nepoții mei le vor asculta, atunci când și ceilalți membri Queen o să fie deja de mult în lumea celor drepți. The show must go on.

La mulți ani, Roger Waters! La mulți ani Dark side of the moon, The Wall, Wish you were here, Animals! În încheiere, un text care mi-a plăcut foarte mult și pe care l-am citit cu un mare zâmbet pe buze: http://ceainaria-veche.blogspot.ro/2012/03/m-gasit-intimplator-pe-net-un-blog-in.html. Acum m-am liniștit. Știu că n-o să mă mai plictisesc niciodată de Pink Floyd.





Erată: Roger Waters s-a născut pe 6 septembrie 1943. Nu știu de unde am luat informația greșită, dar n-am vrut să șterg articolul pentru că restul treburilor rămân valabile.

2 comentarii:

  1. Frumos articol, se vede ca a fost scris din suflet. La multi ani Bohemian Rhapsody voi spune si eu, cu ceva mai mare intarziere...
    Din pacate linkul spre acel text care ti-a placut tie nu se poate vizualiza... Nu te cunosc, insa imi pari o persoana foarte faina; nu cred ca te vei plictisi vreodata de Pink Floyd :p That ain't possible, my friend...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc frumos! Mă bucur că ți-a plăcut blogul și... sper că vei mai reveni pe aici. :) Am refăcut și link-ul. Nu știu ce se întâmplase cu el, dar acum e funcțional.

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!