Bine ați venit la noi acasă!

joi, 20 mai 2010

Am un prieten care spune glume...

Este singurul om cu care am reușit să râd de nimic. Pentru el o bere nu este doar un amestec de apă și hamei cu 5% alcool. Spune multe bancuri, de multe ori se bâlbâie. Spune din nou dar se emoționează și se bâlbâie iar, fără să-și imagineze că pentru mine e una din cele mai amuzante faze din ziua respectivă. Dacă îl întrebi de ce urcă pe munte ți-ar răspune „Nu știu... e tare!” dar a descoperit că urcatul pe munte înseamnă mai mult decât peisajele patriei, sport și adrenalină. E printre puținii care m-au făcut să-mi doresc să învăț să dilat timpul, și asta cât mai repede. Se întâmpla acolo sus, unde înveți să trăiești cu adevărat. Am trăit împreună momente în care tot ce ne doream de la viață era să se oprească odată ploaia. A înțeles că tura nu se termină în gară, în tren sau acasă, se termină după ce ciocnești berea. Uneori sunt în pericol să fiu trist și melancolic. Atunci îl chem pe el undeva, cu el sunt în siguranță. Îl recunoașteți?

Băi tată, dacă te așteptai să-ți zic la mulți ani și să fii sănătos și fericit aștepți degeaba, sigur ai auzit asta de prea multe ori azi. Eu îți zic doar că abia aștept să ieșim din nou la beroase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!