Bine ați venit la noi acasă!

joi, 13 mai 2010

Reinvatam sa traim

Ma gândeam mai demult că ar fi cazul să reînvăț să trăiesc, mă bate gândul ăsta cam de când am citit Zorba. Ar trebui să încep cu lucrurile simple, felul în care respir, mănânc cu poftă, mă bucur mai mult de o bere, ora la care mă trezesc, felul în care merg pe stradă. În loc să merg grăbit și îngândurat aș putea merge relaxat uitându-mă la oamenii pe lângă care trec, cine știe câte lucruri interesante am pierdut până acum pentru că nu am deschis ochii la ce se află lângă mine.
Ieri am dat din tot sufletul un picior în fund facultății și am lăsat-o deoparte în favoarea unui training (na, că am început să vorbesc și eu româna în două limbi! da' cum să-i zici, seminar!?) cu tema creativitatea. Aici pe lângă multe alte chestii interesante am reînvățat să mănânc ciocolata. Pentru ce atâta grabă când mănânci o bucățică de ciocolată, de ce să o înfuleci? Nu e mai plăcut să o lași să se topeasca în gură?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!