Din punctul de vedere al unui consumator cred că reclamele pot fi împărțite în 3 tipuri, cele idioate din care nu pricepi nimic sau te enervează atât de tare încât nu mai vrei să auzi de produsul respectiv (aici cred că se încadrează cu succes reclama de la Catena din RATB), cele care îți rămân în minte dar fără să le legi de vreun produs și cele cu adevărat geniale, care își ating obiectul și chiar promovează produsul. Ce înseamnă o reclamă genială? În primul rând o reclamă care se adresează laturii afective din tine, care te face să simți ceva, să te identifici cu o situație, să îți dorești un anume lucru, nu neapărat produsul. Apoi asociind emoțiile trăite cu produsul, te face să vrei produsul. O reclamă bună te face să legi totul din acea reclamă, muzica, locul, actorul, atmosfera, acțiunea de numele produsului.
Ador reclama asta si chiar ma pregateam sa scriu si eu despre ea, da'am fost prinsa cu alte subiecte :)) Foarte interesant e ca in ultimul timp au inceput sa apara din ce in ce mai multe reclame foarte bune, majoritatea sunt pentru parfumuri - vezi reclamele cu Audrey Tautou sau cu Gaspard ulliel pentru Chanel, reclamele Sofiei Coppola pentru Miss Dior Cherie sau cea pentru Lancome. Parca oamenii din industria asta sunt mai inspirati!
O reclamă mișto mi se pare și aia pentru chiloții (a se citi lenjeria) Calvin Klein. O știi? http://www.youtube.com/watch?v=N5iH1rEG3S0&feature=related
Ador reclama asta si chiar ma pregateam sa scriu si eu despre ea, da'am fost prinsa cu alte subiecte :)) Foarte interesant e ca in ultimul timp au inceput sa apara din ce in ce mai multe reclame foarte bune, majoritatea sunt pentru parfumuri - vezi reclamele cu Audrey Tautou sau cu Gaspard ulliel pentru Chanel, reclamele Sofiei Coppola pentru Miss Dior Cherie sau cea pentru Lancome. Parca oamenii din industria asta sunt mai inspirati!
RăspundețiȘtergereO reclamă mișto mi se pare și aia pentru chiloții (a se citi lenjeria) Calvin Klein. O știi?
RăspundețiȘtergerehttp://www.youtube.com/watch?v=N5iH1rEG3S0&feature=related