Bine ați venit la noi acasă!

miercuri, 21 noiembrie 2012

Ce viață avem și noi...

Aseară, în vestiar, obosit, mai mult lichid decât solid. Un tip trecut de 30 (cred) se precipită să îmi facă loc ca să am acces la dulăpiorul meu. Se duce rapid să se spele pe mâini, se întoarce și îl aud:

- La la la la, ce viață avem și noi!...
- Grea, îi răspund. 
- Serios?! Chiar așa vi se pare?!
Zâmbesc. 
- Eh, nu, glumeam. Și mie îmi place.
- Dacă ar fi după mine, numai la sală aș sta, zice.

Era ora 8 și jumătate. Îmi urează o seară bună și pleacă în pași de dans să își înceapă antrenamentul, nu înainte să treacă pe la dușuri ca să le ureze și celor de acolo același lucru. Chiar mi-a făcut seara mai bună. Mi-ar plăcea să văd mai des așa oameni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!