Bine ați venit la noi acasă!

sâmbătă, 2 martie 2013

Harlem Shake și altele

De câteva zile se întâmplă ceva necurat. Plimbându-mă pe Facebook și Google Reader, nu mai găsesc altceva decât Harlem Shake. Bineînțeles, asta dacă excludem pozele cu flori, în care unii își tag-uiesc toată lista de prieteni, urându-le cordial o primăvară frumoasă. Dar să zicem că alea nu există, că ar rămâne numai Harlem Shake. La început am crezut că doar mi se pare că îl văd peste tot. Apoi, încetul cu încetul îmi dădeam seama că nu pot fi chiar atât de bătut în cap, dar că o fi poate vreo coincidență. Până când starea de fapt a lucrurilor nu a mai putut fi negată sub nicio formă. Aparent toată lumea face harlem shake.

Ce o fi aia? Când vine vorba de astfel de lucruri, demonstrez că pot fi foarte indolent. Nu știu dacă din lipsă de interes, curiozitate sau doar din lene sau toate la un loc, dar nu am deschis niciun link ca să văd despre ce e vorba. Mă mulțumeam să spun mă mir continuu de nebunia asta și să am o atitudine cel puțin ostilă. Atitudine destul de greșită, dacă o analizăm la prima vedere. Doar că și mai greșit a fost să mă hotărăsc, în sfârșit, să fac marele pas și să mă uit: niște unii strânși la un loc care se zbenguie și sar în toate părțile, haotic, care în costum de cal, care în costum de pui de găină, Spiderman, Pinocchio și alte orătănii. Mă rog, ca să fiu concis, unii care se străduiesc să arate cât mai ciudat și să facă chestii cât mai ciudate pe ritmul unei melodii (of, hai să zicem ansamblu de sunete, ca să fie definiția cât mai corectă și completă, ca în cărțile de matematică) care îți face creierul și nervii zob.

Bun, și atunci de ce face toată lumea chestia asta? Să nu se aștepte cineva să dau și un răspuns. La fel de bine ne-am putea întreba de ce Gagnam Style are cele mai multe vizualizări pe Youtube, de ce ascultă lumea Cai verzi pe pereți, cine suntem, de unde venim, unde ne ducem. Sunt genul de persoană căreia îi place să râdă de prostia altuia. Doar că lucrurile au și ele o limită și te mai plictisești. Poți să râzi de o melodie a lui Puya, poți să râzi de a doua și a treia, dar când mai apare și aia cu maidanezul ești deja saturat și începi să te îngrijorezi. Am impresia că unii caută în mod special să inventeze cele mai stupide lucruri posibile, să vadă unde poate să ajungă limita. Și tocmai când îți spui că gata, ăsta e sfârșitul lumii, ei îți dovedesc că se poate și mai rău.

Dar serios acum, nu înțeleg de ce mai facem noi o facultate, ne pierdem vremea cu programe informatice, bilanțuri contabile, construit case și altele. De mult timp mă gândesc la o treabă și în final cred că m-am hotărât: o să stau acasă, o să îmi storc creierii și o să inventez și eu o tâmpenie. Să mă cunoască și pe mine toată lumea, să se ia toți după mine și, desigur, să întorc banii cu lopata. Aș putea, de pildă... dar nu, nu o să vă divulg planul meu, că imediat mi-o luați înainte. Și deja văd cu cum rezerva de tâmpenii neinventate încă scade vertiginos sub ochii mei. Am fugit. Data viitoare o să vă prezint și câteva mostre de coarne de diavol tuturora... Salut.

2 comentarii:

  1. Haaaaaa, fantastic esti :D Vreau musai sa vad mostrele alea de coarne de diavol, daca tot Pittis nu a apucat sa mi le arate...
    Cert este ca si eu am vazut, probabil, printre ultimii, maretul Harlem Shake. Nu stiam care e toata faza, toata lumea era inebunita dupa el, chiar si la facultate... Cand am dat si eu, in sfarsit, play la un video cu HS, cred ca mi-am stricat, ireparabil, un timpan. Dorinta de a soca a unora a atins niste cote greu de imaginat acum cativa ani; vb ta, ce rost mai are sa iti storci creierii pentru a invata niste lucruri complicate, daca e suficient sa inventezi o tampenie pentru a avea faima, si efectiv tot ce iti doresti...? It's a maaaaad world we live in :)
    Dar, ca sa pastrez nota ultimelor zile, ploaia care va veni, le va potopi pe toate, sa-ncercam sa facem noi, un oras fara pacate...

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!