Bine ați venit la noi acasă!

miercuri, 17 august 2011

Actori și actori

Mă uit, de câteva zile, la scenete cu Toma Caragiu, Dem Rădulescu, Jean Constantin și alții asemenea. Și râd de unul singur, ca prostul. Și nu pot să nu mă gândesc că s-au dus, pe rând, toți ăștia. Că nu mai e nici Gheorghe Dinică, nici Ștefan Iordache, Ștefan Bănică, Nicu Constantin, Octavian Cotescu și alții.

Ați spune că nu-i o problemă, mai e un Radu Beligan (apropo, cine ar fi crezut că nu o să mai apuc să văd Take, Ianke și Cadâr nu din cauza lui, ci a maestrului Dinică), mai e un Marin Moraru, un Victor Rebengiuc, un Florin Zamfirescu. Mai sunt încă. Dar când n-or mai fi (că nu poți să zici că mai au așa mult), cine îi înlocuiește? Voi vedeți că vine cineva din spate?

Mă gândesc că o să ajungem să ne uităm pe Youtube în loc să mergem la teatru. Poate că nu știu eu, poate că prea am fost rar la teatru în ultima vreme și atunci am fost pentru maestrul Beligan sau Tamara Buciuceanu. Voi i-ați văzut pe actorii care vin (sau ar trebui să vină) tare din spate? Poate e doar părerea mea că toți actorii cunoscuți din ultima vreme joacă în telenovele. Sau că ăștia ca Papaiani, Florin Piersic, Stela sau Arșinel au ajuns să fie cunoscuți de generația nouă doar prin reclame enervante la farmacii.

Haideți să îl mai ascultăm o dată pe Toma. Era genial, sau poate mai mult decât atât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!