Bine ați venit la noi acasă!

vineri, 19 august 2011

Probably the best place on Earth

Uite că se mai întâmplă o dată vara asta să dau muntele pe mare. Așa m-am gândit eu că ar fi frumos. Și ce o să fac eu primul și primul lucru când o să ajung acolo? O să mă opresc de o bere la Pirați. De fapt e normal, așa se întâmplă mereu. Cum ajung în Vamă, prima oprire e imediat pe stânga, înainte să văd plaja, marea, înainte să văd ce s-a construit și ce minuni au mai apărut.

Probabil vă întrebați de ce mi se pare atât de tare acolo. Nu că aș fi cel mai mare fan al rock-ului agresiv, al pletoșilor beți turtă și un pic cam nespălați. Nu că mi-ar plăcea prea mult cum miroase în toaleta lor. Nu că nu ar exista riscul să îmi mai zboare o sticlă în cap din când în când. Daar... berea de la Pirați înseamnă pentru mine intrarea în Vamă, începutul unei seri în Vamă, voie bună, râsete, o ușoară amețeală, poate amintirea „rockărelii” din liceu. Sau așa ceva. Oricum, e prea greu de explicat de ce îmi place atât de mult barul ăla.

Chiar dacă probabil, în mod normal, nu aș spune despre așa un loc că e Raiul pe pământ, pentru câteva momente, când sunt acolo, încep să cred că are dreptate cel care a scris pe un carton, atârnat pe undeva pe pereți, Probably the best place on Earth.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!