Bine ați venit la noi acasă!

vineri, 15 iulie 2011

Hai să facem grevă

Stăteam eu azi în stație la 301 fericit că în sfârșit a venit mult așteptatul concediu. Și aștept. Și aștept. Mă gândesc: băi frate, mă mai enervez eu pe 301 ăsta că vine destul de greu, da' chiar 25 de minute?! Aoleu, parcă auzisem ceva de greva ăstora de la RATB! Iau în final un 304 ca să fiu sigur că nu mai aștept încă 25 de minute. Hai că iau 41 de la Piața Presei și ajung la timp la pizza! Ah, cine crede că Băneasa e o zonă selectă se cam înșală. Întotdeauna autobuzele pe acolo sunt pline de oameni nespălați de câteva luni, care pe deasupra mai și țipă și înjură cât să îi audă toată lumea. Bonus mai bat și din palme ca să fie siguri că se fac remarcați.

Ajung la 41, stația plină. Nu că ar fi ceva neobișnuit, dar parcă de obicei era mai puțin plină. În fine, stau și iar stau. Băi, te pomenești că și ăștia fac grevă! Da, am aflat că așa era. În plus, astăzi cred că a fost ziua mondială a plimbării nespălaților și bădăranilor cu transportul în comun. Nu am reușit să mă concentrez să citesc mai mult de 5 pagini.

Din câte am înțeles eu, din mai multe surse adunate, ăștia de la RATB fac grevă pentru că s-au introdus cursele de noapte fără să fie anunțați. A, fac grevă doar ăștia de pe liniile respective, deși nu înțeleg cum, pentru că alea sunt cu totul alte linii. Din câte am înțeles (aici nu sunt sigur, doar din auzite, și sper că nu e adevărat pentru că dacă e o să turbez), șoferii de autobuze lucrează 6 ore pe zi, au ditamai salariile și vedeți și dumneavoastră ce mașini conduc. În plus, nu știu unde e diferența aia așa mare: că lucrează de noapte sau că se trezesc la 3 ca să intre în tură la 4 şi ceva sună asemănător.

Da' nu domne, hai să facem grevă! Asta e problema muncitorului român. Hai să zic că nu e plătit bine, poate mai e şi nedreptăţit, nu vreau să iau apărarea clasei politice. Nu îmi place politica de nicio culoare şi nici nu mă interesează. Da' măi băieţi, mai puneţi şi voi mâna pe lopeţi! Mai lăsaţi grevele şi nemulţumirile cu orice ocazie! Neamţu' a ajuns neamţ pentru că munceşte, băi nene! Când am luat şi noi o decizie de ţară civilizată, au sărit ăştia că nu le convine. Păi ia hai să nu mai lucreze nici doctorii noaptea, nici poliţiştii, să vedem ce o să iasă.

Noroc că mâine dimineaţă e ultima cursă cu RATB-ul pentru o săptămână și ceva de aici încolo. O să mă înghesui și în alte părți prin autobuze, dar măcar o să fie autobuzele de Vamă. Hai, sănătate și virtute!

Un comentariu:

  1. Ca sa imi dau si eu cu parerea fara sa ma interesez deloc daca e adevarat ce spun :)) .. cica aveau soferii de bus o cursa speciala care ii aduna de acasa si ii ducea dimineata la autobaza. Si li s-a desfiintat :))

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!