Bine ați venit la noi acasă!

duminică, 24 iulie 2011

Shit happens...

...vorba lu' Forrest Gump.

Eram ieri la Bunloc așteptând să vină pilotul cu care trebuia să zbor cu parapanta în tandem. Și cum mă uit eu pe cer la cei care zburau văd unul care pare să facă niște viraje cam necontrolate, la un moment dat i se închide jumătate de parpantă și îl văd cum pică în gol într-o zonă de case. Bănuiesc că i s-a redeschis parapanta dar a dispărut din câmpul meu vizual. Vă dați seama că mi-a înghețat sângele în vene, eu urmam să zbor... Văzându-mă agitat tipul de la telescaun îmi spune niște vorbe menite să mă liniștească, că în tandem e altfel, că e greutatea mai mare, că piloții sunt toți foarte bine pregătiți și niciodată nu se întâmplă astfel de accidente la zborul cu un pilot adevărat.

Apare și Ionuț - tipul cu care trebuia să zbor. Cum aude de pățanie urcă în mașină și lăsând în urmă un norișor de praf merge ață la locul accidentului. Se întoarce binedispus: „Era Herve! (parcă... nu mai știu numele) A aterizat într-un pod!”. Nimeni nu părea surprins, cică tipul e recidivist, a mai rămas de două ori prin pomi. Niciodată nu a pățit ceva grav, nici acum la aterizarea forțată pe casă de care vă povestesc. Acum a spart 3mp de țiglă. Era jumătate în pod jumătate afară din pod și striga la proprietar să-l dea jos iar proprietarul țipa la el „nu te dau până nu-mi plătești țigla!”.

Între timp sosește la telescaun și o tipă care era prin zonă la momentul aterizării. Povestește că era o femeie la fereastră care striga la Herve „nu ateriza pe casă!!! nu pe casă!!! nu pe casă!!!!!”. Herve striga la ea: „nu am ce faceeeee.... zbuffff...”. Cred că cei care au case în zona Bunloc ar trebui să-și facă asigurare cu clauză pentru accident de parapantă :D.

P.S. În caz că vă întrebați cum a fost experiența mea cu parapanta, ea nu a fost. Bătea vântul tare din spate și după jumătate de oră de așteptat condiții mai prielnice instructorul a decis că nu putem zbura. A rămas pe data viitoare când sper că vremea va ține cu mine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!