Bine ați venit la noi acasă!

marți, 5 iulie 2011

Ziua națională

Plecam ieri de la serviciu la 6 fix, fericit că mă putea duce o colegă cu mașina până la Universitate, unde aveam de rezolvat anumite treburi până în ora 7. Și surpriză: jumătate din Kiseleff bară la bară, cealaltă jumătate închisă cu ocazia zilei naționale a Statelor Unite ale Americii. Bineînțeles, nu am mai ajuns niciunde. La Charles de Gaulles am coborât și am luat metroul pentru că nu se mai putea, tot drumul era blocat.

Am aflat azi dimineață, uitându-mă pe net, că partea aia a bulevardului a fost închisă între 17 și 21:30 pentru un program de festivități. Adică, normal, exact când ieșea toată lumea de la serviciu, ca să se blocheze tot traficul. Ceea ce mă enervează însă e că ne dăm atâta peste cap, și radiourile și televiziunile, pentru că e ziua Americii. Și ce? Ce treabă avem noi?

Ah, mă întreb dacă 4 iulie va deveni, la un moment dat, zi liberă în România. De ce nu, tot ce e posibil.

Un comentariu:

  1. Noroc cu astia care tot comenteaza ca aflu si eu cand mai apare ceva nou pe blog :))

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!