Bine ați venit la noi acasă!

marți, 13 decembrie 2011

Cuvinte!

De câteva zile știu că sunt dator cu ceva. Deși nu știu, nici acum nu sunt deloc sigur că o să reușesc să descriu ce a fost pe 8 decembrie la Sala Palatului. Datele „tehnice” sunt următoarele: trupa Celelalte Cuvinte a aniversat 30 de ani de cântat, timp de 3 ore și jumătate le-am auzit cele mai cunoscute piese din repertoriu, începând de la ultimele și terminând cu Iarbă prin păr, Un sfârșit e un început și Dacă vrei.

Bun. Acum, cu tot respectul pentru Iris și concertele lor după care am fost înnebunit de atâția ani (și încă sunt, să nu se înțeleagă greșit), Celelalte Cuvinte rupe tot! Concertele lor la care am fost au fost cele mai tari. Când îi văd sau când îi aud, nu pot să mă gândesc decât la un singur lucru: profesionism! Păcat că mai erau câteva locuri libere prin sală. Pentru că prețul biletului e unul derizoriu pentru un concertul ăsta. Dar și așa, publicul a fost incredibil, cred că pot spun că la aceeași înălțime cu muzicienii.

În rest, mă simt prost dacă încerc să îi mai laud deoarece cuvintele mi-ar părea prea goale și lipsite de conținut. Până la urmă, celelalte cuvinte sunt importante. Adică frenezia și reacția publicului de joia trecută. Au fost 30. Să trăiți încă mulți de aici încolo!

imagine via Metalhead

Un comentariu:

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!