Bine ați venit la noi acasă!

luni, 26 decembrie 2011

Prieteni doar de sarbatori

Au venit sărbătorile, cu toții suntem mai buni, ne facem cadouri și multe urări. Prea multe urări, mult prea multe și acest lucru ajunge să nu mai însemne nimic.

Poate că sunt un morocănos obosit și nu apreciez gesturile frumoase dar pe mine unul chiar a ajuns să mă irite să primesc aceleași mesaje de "la mulți ani" copiate de pe net sau forwardate de la cine ți l-a trimis ție, uneori chiar de la numere pe care nu le cunosc. Pentru mine unul nu înseamnă nimic faptul că îmi trimiți o poezie cu Moș Crăciun care știu eu ce a făcut. Da, chiar nu înseamnă nimic - nici măcar un gest simbolic. Simbol a ce? Poate un simbol că ai scris și tu un mesaj și ai dat send to all ca să scapi de o obligație - o obligație fictivă căci nu te obligă nimeni să trimiți mesaje de Crăciun.

Nu mi se pare că ți-ai îndreptat un gând bun către mine trimițându-mi un astfel de mesaj pe care îl trimiți la toată agenda, ba din contră, dacă te gândeai la mine îți puteai aloca 30 de secunde să îmi scrii un mesaj personalizat, doar pentru mine - de exemplu un "Crăciun fericit, Tibi!" - asta da, chiar contează. De aceea nici nu răspund la mesaje impersonale - nu văd de ce să-mi pierd 1 mesaj din cele 3000 gratuite și câteva secunde din viață răspunzând la o formalitate. Ba chiar sper ca cei în cauză să fie deranjați de lipsa răspunsului meu și să mă înjure - în acest mod aș fi convins că s-au gândit la mine de sărbători.

Niciodată nu am dat astfel de mesaje și sper că nu voi ajunge să o fac vreodată. Prefer să iau legătura cu mult mai puține persoane dar mesajele pe care le trimit să vină din suflet și să reușească să transmită gândurile mele bune.

Later edit: Cea mai tare urare pe care am auzit-o de Crăciun:
 Vă doresc să vă aducă moșul ce ne-a adus nouă statul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!