Bine ați venit la noi acasă!

marți, 13 decembrie 2011

Facebook...

Are și Facebook-ul păcatele lui. Bineînțeles, de fapt. Primești tot felul de application request-uri sau cum le-o zice pentru tot felul de tâmpenii care nu te interesează. Vezi (1) sus în fereastra cu Facebook și speri și tu că ți-a scris o gagică mișto (sau măcar ți-a dat like la o poză) și te trezești că de fapt altcineva vrea să joace cu tine CityVille sau mai știu eu ce. În fine. Pe mine mă agasau în ultima vreme request-urile cu My Calendar. De parcă nu îți era de ajuns că poți să vezi oricând în colțul din dreapta a cui zi de naștere e azi, nu, trebuie să îți mai faci și un calendar cu asta. Într-un final glorios, într-o zi m-am învrednicit să-i dau block application. În sfârșit, îmi frecam mâinile de mulțumire, puteam să îmi beau cafeaua liniștit dimineața, berea seara, să mă relaxez, totul părea atât de frumos. Și ce să vezi? Ce credeți că s-a întâmplat? Am primit un nou request pentru... Mi Calendario!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!