Bine ați venit la noi acasă!

duminică, 25 decembrie 2011

Re: Socoteli

Daca lui Andrei nu i-a mai ramas timp eu vreau neaparat sa imi fac o mica recapitulare a anului ce aproape ca a trecut.

A fost de departe cel mai fain, neobisnuit, plin, ciudat an din viata mea. In prima parte a anului am experimentat ceea ce se cheama libertate totala. Renuntand la facultate am avut libertatea ca in fiecare zi sa fac absolut orice vreau - si nu este deloc usor sa suport o libertate atat de mare, dar despre tema asta voi vorbi mai pe larg alta data si probabil pe InnerWorld.ro



Apoi am intrat la psihologie - nu consider intratul la psihologie o mare realizare din punctul de vedere al admiterii, e destul de usor sa intri (trebuie totusi sa mentionez ca am intrat cu o nota maricica - 9,25). Consider intratul la psihologie o mare realizare personala, sunt foarte mandru de mine ca am avut curajul sa renunt la confortul oferit de o facultate ca automatica si am decis sa imi urmez o chemare interioara, oricat de greu ar fi acest drum al psihologiei in Romania. Facultatea are plusurile si minusurile ei, ca orice facultate din Romania, dar in ciuda acestui fapt ma simt extraordinar aici, simt ca aici imi este locul, simt ca sunt pe drumul meu si acest lucru ma face sa privesc optimist toate obstacolele pe care le voi intampina in aceasta profesie - si vor fi destule, sunt constient :D

Indreptandu-mi atentia catre o alta parte foarte importanta a vietii mele, respectiv muntele, si aici sunt destule de trecut in jurnal. Din pacate a fost un an cu sensibil mai putine ture decat anii anteriori dar cu mai multe premiere - unele pozitive, altele negative :P Am inceput sa practic schiul de tura! Si eu si Andrei am primit de Craciun schiuri de tura si le-am udat impreuna in niste ture de-a dreptul pompieristice, avem si niste filmulete aici http://patsipatachon.blogspot.com/2011/02/padurea-schiorilor.html . Am scos 5h39 la un maraton montan, am avut multe multe multe accidentari, unele minore, altele m-au obligat sa stau departe mai mult timp de alergat si am avut primul meu abandon la un maraton. In domeniul munte trebuie neaparat sa consemnez un lucru de o mare importanta: anul acesta am dat peste un grup de oameni Xtrem de faini, si anume EcoXtrem. Ce am mai facut - impreuna cu Andrei am organizat primele noastre ture deschise publicului larg si se pare ca au avut succes.

Alte chestii ce merita tinute minte:
-am luat locul 1 la Case Study 2011
-m-am angajat pentru prima data (ma rog, la modul oficial :P)
-de cateva zile sunt proprietar de smartphone :D (nu-mi vine sa cred ca am ajuns sa-mi doresc un smartphone, nu imi sta deloc in fire sa-mi doresc chestii legate de tehnologie!)
-am observat ce misto este sa nu te astepti sa primesti nimic de ziua ta si sa observi ca primesti chestii pe care ti le doreai foarte mult - prietenii tai chiar se gandesc la tine :D
-am observat ca este extraordinar sa mergi pe la diferite evenimente, sa cunosti oameni si sa vezi cum viata ta se imbogateste cu fiecare om pe care il cunosti

Si acum, la capitolul multumiri, ii multumesc lui (tobeleeee tadadadadaaaaa) Andrei, care m-a iubit, a crezut in mine, a fost alaturi de mine la greu si m-a incurajat in tot ceea ce mi-am propus. Ok, lasand vrajeala, ii multumesc pentru ca a tinut blogul acesta in picioare - de ceva timp el se ocupa de 90% din acest blog si probabil daca nu era el blogul ar fi fost inchis.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!