Bine ați venit la noi acasă!

duminică, 25 decembrie 2011

Socoteli

De obicei, la sfârșitul anului se face un bilanț. Un bilanț al anului care se termină, cu realizări și nerealizări, bucurii și supărări, planuri pentru la anul. Eu n-am apucat. Alergătură până în ultima clipă, cadouri, cumpărături, curățenie, bagaje, pregătiri, știți voi. Deci n-aș putea să spun dacă e profit sau pierdere. Și oricum, în contabilitate bilanțul se predă prin aprilie. Dar până atunci, eu zic că dacă suntem sănătoși, petrecem sărbătorile în liniște alături de familie și de cei dragi, zâmbim, apăi e bine. Putem spune că am trecut cu bine și prin 2011.  N-a venit sfârșitul lumii nici anul ăsta, trăim și sărbătorim cu mic cu mare. Că au mai fost și supărări și necazuri, au trecut.

De Crăciun îmi place cel mai mult să dau cadouri și să fac urări. Și fiindcă am început încă de ieri dimineață și în foarte scurt timp plec spre alte meleaguri și nu voi mai avea vreme de internet, hai să încheiem socotelile pe anul ăsta și să vă zic: să fiți sănătoși, frumoși, voioși și buni, să vă bucurați de fiecare moment al sărbătorilor, să aveți un Crăciun fericit și, ca de obicei, un 2012 mai bun ca 2011, dar nu la fel de bun ca 2013! Moșul să vă aducă tot ce vreți voi (pe mine m-a răsplătit destul până acum, vi-l las vouă și pe al meu)! Să mai intrați și pe aici pe blog când aveți un pic de timp și cu siguranță ne auzim la anul! Pat vă urează tuturor un la mulți ani din toată inima și toate cele bune în noul an!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!