Bine ați venit la noi acasă!

luni, 5 septembrie 2011

Când alergarea devine dependență

Există unele momente în care îți vine să urli ca un nebun dacă mai stai încă 5 minute închis în casă/birou, toată ziua se învârte în jurul momentului în care îți pui din nou echipamentul și ieși la alergat. Încă mai auzi aplauzele de la ultimul finish și vezi cu ochii minții finishul următor, te vezi cum tragi de tine ca o fiară până la epuizare, te vezi cum cobori ca un torent învolburat pantele muntelui. Acela este momentul în care te simți dependent de alergare, știi că singura soluție bună pentru tine este să alergi în continuare sperând că va fi bine și asta nu-ți va afecta prea mult munca, relațiile cu prietenii sau iubita. Ajuns aici nici nu mai știi de ce alergi, știi doar că îți place la nebunie să o faci.

Pot spune că am dat tot ce am putut la Ciucaș Trail Running. Pur și simplu mai bine de atât nu aveam cum, asta este limita condiției mele fizice în momentul acesta. Am terminat în 5h:39, pentru prima dată m-am clasat în prima jumătate a clasamentului, pe locul 22 din 48 la categoria mea, la 30 minute depărtare de top 10. Este unul din cele mai frumoase sentimente trăite, să știi că te-ai dedicat 100%, că ai dat și ultima picătură de energie și voință din tine. Ținând cont că am alergat la un loc cu cei mai buni din țară la sportul ăsta, pot spune că este un loc care mă onorează. Deși este un timp foarte bun pentru cineva care s-a antrenat când și când vreau să-l dobor în viitor, vreau să încep să mă antrenez cu mai multă seriozitate.

Sper ca efortul meu și al celorlalți participanți să transmită un mesaj de speranță și încredere în forțele proprii. Dacă cineva mi-ar fi spus acum 3 ani că eu o să termin vreodată un maraton l-aș fi luat la o pereche de palme. Acum știu că nimic nu rămâne imposibil în fața unei dorințe arzătoare și a muncii pe măsură. Așa că vă rog, după ce terminați articolul puneți mâna și lucrați pentru voi și pentru visele voastre!

Vreau să-i mulțumesc lui Andrei care a venit în Ciucaș ca să mă susțină pe mine și totodată vreau să-l felicit pentru că a participat la semimaraton și a reușit și el un timp demn de toată lauda: 3h:06, la 8 minute depărtare de top 10 la categoria sa.

Un comentariu:

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!