Bine ați venit la noi acasă!

vineri, 23 septembrie 2011

Pe la sală

Spuneam prin iunie că îmi place să mai trec din când în când pe la sală ca să văd ce noutăți au mai apărut în materie de muzică. Ei bine, între timp am schimbat sala de fitness și automat s-au schimbat și datele problemei. Trebuie să recunosc în primul rând că muzica de aici nu e la fel de enervantă ca în alte părți, unde dai întotdeauna peste Vibe FM, Kiss FM sau Radio Zu (intenționam să formulez fraza ceva de genul „postul X, Y sau în cel mai bun caz Z”, dar nu am putut să mă hotărăsc care dintre cele 3 e mai bun).

Așaa. După cum spuneam, aici lucrurile stau cu totul altfel: nu cred că e vorba de niciun post de radio, pentru că nu cred că și-ar permite cineva să dea doar 3 melodii non-stop (știu că există radiouri care au 10-15 melodii, dar chiar 3 nu cred). Să zicem că exagerez, având căștile în urechi nu realizez că de fapt sunt 5, dar mai multe sigur nu. Vă spun sincer că nu m-am aruncat din prima să îi denigrez, am așteptat o lună să văd dacă se schimbă ceva. Nu s-a schimbat.

Muzica nu e chiar rea, dar devine foarte enervantă prin faptul că se repetă la infinit. Sau ba da, e totuși o melodie enervantă între cele 3, habar nu am cum se numește sau cine o cântă, dar știu că e o tipă care nu se mai oprește din urlat (măcar de ar fi fost vreun Ian Gillan!).

În fine, deja am lungit-o prea mult pentru un subiect nu prea interesant. Ceea ce nu înțeleg eu e cine a venit cu strategia asta, de ce, ce e cu cântecele alea 3 și dacă ăștia au ceva în cap. Nu ar fi rău ca data viitoare să mă opresc să întreb la recepție care e treaba, poate mă lămurește cineva și nu mor prost.

Totuși, să privim și partea bună a lucrurilor. Ieri cred că l-am văzut pe Pepe în vestiar! Se spăla pe dinți la toaletă. Nu spun sigur că el era pentru că mi-a fost cam jenă să mă uit prea insistent, dar ipoteza mea s-ar putea să fie corectă, având în vedere că înainte să se apuce de cântat, Pepe vindea gogoși în Piața Moghioroș (care e prin apropiere). Data viitoare îi cer un autograf, îl scanez și îl pun pe blog, promit.

2 comentarii:

  1. Nu sunt doar trei melodii, am fost atent ieri după ce mi-ai zis și nu s-a repetat niciuna. Eu chiar am fost încântat de ce am auzit ieri la sala. Probabil că ți se pare; tu ai muzica ta și până la urmă chiar dacă ai asculta-o pe a lor poți avea impresia că se repetă fără să fie așa :))
    Cât despre Pepe, în afară de ipoteza despre care vorbeam aseară (și care văd că ți-a plăcut, că ai postat-o :D), eu mai am una: pe marile vedete ai să le vezi mereu făcând ceva ce oamenii de rând nu fac, doar ca să arate că sunt mai speciali... iată, deci, Pepe a găsit chestia asta cu spălatul pe dinți în vestiar. Și la urma urmei, este o sală de lux, unde am mai întâlnit și alți artiști, ca Denis Ștefan:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite că m-ai provocat, data viitoare o să încerc să vin fără căști și să ascult și eu muzica. Poate am eu ghinion și de fiecare dată când mai aud câte ceva (că mai prind frânturi, plus că uneori intră și peste muzica mea) sunt aceleași melodii. Sau poate că după o anumită oră mai pun și altceva. :D
    Cât despre Pepe, mai făcea și altceva înainte să se spele pe dinți (cred că se pensa, dar nu am mai scris și asta ca să nu fac mișto de el aiurea). Să știi că mă gândisem și eu inițial la chestia cu Piața Moghioroș, se vede că suntem frați. :P

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!