Bine ați venit la noi acasă!

miercuri, 7 septembrie 2011

M-am îndrăgostit

Cred că m-am îndrăgostit. Da, da, sigur m-am îndrăgostit. Se făcea că veneam de la Cheia, după participarea la semimaraton. Am ajuns acasă devreme, duminică pe la prânz, pe o vreme toridă, o căldură neobișnuită pentru începutul lunii septembrie. Simțeam că îmi lipsește ceva. Atunci am început să umblu aiurea pe străzi, căutând-o. Știam cu siguranță că la un moment dat o să o găsesc, eram sigur că EA există, că trebuie să fie diferită de toate celelalte. Și tocmai când mă uitam tot mai pierdut în stânga și-n dreapta, o zăresc, o înșfac, o iau acasă, unde gust din ea cu poftă! EA mi-a zdruncinat toate ierarhiile pe care le făcusem până acum...

Ați ghicit, desigur, nu era greu. O cheamă Krušovice Černé, e din Cehia (oamenii ăștia chiar se pricep la bere!) și, ceea ce merită și mai mult luat în seamă, e imporată și nu e făcută la noi de Bergenbier sau mai știu eu care producător. Ei, cum putea un așa mare fan al berii să nu împărtășească asta cu voi? Sincer, nu știu dacă am mai băut bere mai bună.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!