Bine ați venit la noi acasă!

joi, 1 septembrie 2011

Ce-mi mai e dat să-mi audă urechile

Recunosc, mă uit vreo 20 de minute pe zi la televizor: dimineața devreme, când îmi beau cafeaua, mănânc micul dejun și alte chestii care se fac dimineața. Și atunci dau fie de știrile din sport (adică știrile din nunta lui Borcea), fie de vreun nenorocit care și-a înjunghiat fratele/ sora/ iubita/ soția/ amanta/ părinții, fie nu-știu-ce accident, fie de alte vești bune. Vorba aia, prezentatorii de la știri îți spun bună dimineața doar ca să îți explice ulterior de ce nu e bună.

Și ce îmi e mie dat să-mi audă urechile ieri? Cică se pune de o nouă lege, prin care cetățenii cu venitul sub X lei (nu am reținut cu cât e egal X, vă rog puțină înțelegere, am prea multe cifre în cap) o să fie scutiți de plata ratelor la bancă timp de 3 ani. Și cine o să le plătească (pentru că sper că nu s-a gândit cineva că o să iasă băncile în pierdere)? Noi, (vorba lui Sorin Ovidiu Bălan) cetățenii cinstiții, contribuabilii, plătitorii de taxe și impozite. Mi se pare normal, noi suntem de vină că unii au luat credite fără să aibă cu ce să le plătească.

Și cam asta face Partidul Democrat Liberal, liberal până în măduva oaselor. Sunt singurul căruia i se pare că e o idee un pic cam comunistă? Și gata, că pe blogul ăsta nu se discută politică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!