Bine ați venit la noi acasă!

marți, 13 septembrie 2011

Horoscoape și zodii


Tot din ciclul „Azi e marți 13, avem ghinion” (lucru pe care nu știu dacă l-aș fi băgat de seamă dacă nu citeam pe Facebook la vreo 5 persoane), eu nu înțeleg următoarele.

Mă uit dimineața la televizor în timp ce sorb cu plăcere din cafea. De obicei mă uit la știri. Cam orice știre îmi captează atenția, în sensul că mă face să pufnesc (în râs sau de enervare) sau chiar mă interesează (mai rar). Oricum, ideea e că prind mesajul esențial. Și la un moment dat apare Neti Sandu. E imposibil să nu o știți, e la Pro TV de vreo 15 ani cred. Eh, atunci mă apucă un căscat groaznic și, ceea ce am observat de curând, nu sunt atent și nu rețin absolut nimic din ce zice, nici măcar când ajunge la zodia mea. Pur și simplu, niciodată nu m-a interesat și nu am dat 2 bani pe horoscop.

Îmi aduc aminte de ziarul ăla gratuit, Compact, trebuie să îl țineți minte și p-ăsta. Conștiincios, în fiecare zi îl luam în drum spre liceu. Cum intram în clasă, întotdeauna se găsea cineva să mi-l smulgă din mână ca să-și citească horoscopul. Întreb și eu: chiar credeți că, de exemplu azi, fiecare geamăn o să primească niște bani, fiecare leu o să aibă un necaz în familie și fiecare balanță o să primească o vizită neașteptată? Sau că eu, taur fiind, n-o să mă potrivesc niciodată cu o fecioară (zic și eu așa, că habar nu am cum e cu potrivelile astea)? Nu întreb cu răutate sau desconsiderație, pe bune, mă gândesc că poate sunt eu ignorant și am ratat ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!