Bine ați venit la noi acasă!

miercuri, 7 septembrie 2011

Cât de somnoros poți să fii?

Astăzi am reușit o performanță remarcabilă: să-mi bag pastă de dinți în ochi. Cum am reușit? Păi simplu, eram și eu adormit după ce aseară am fost la România - Franța, meci despre care am de gând să vă povestesc într-unul din articolele viitoare.

Cum a fost? Ustură ca naiba. Ce m-a surprins este faptul că pe tubul de pastă de dinți nu scrie „în caz de contact cu ochii spălați cu apă din abundență și consultați un medic” cum scrie pe multe produse. Cred că cei care fac pastă de dinți nici nu au luat în considerare posibilitatea ca aceasta să ajungă și în ochi.

Un comentariu:

  1. Ce tareee! Ai fost la meci! Voiam si eu sa ma duc, sa vad cum arata National Arena, dar n-am avut cum din cauza examenelor.
    La meciul urmator pe National Arena o sa ma duc si eu!

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!