Bine ați venit la noi acasă!

vineri, 28 octombrie 2011

Ai fost recenzat?

Cred că e printre întrebările pe care le-am auzit cel mai des în ultimele zile. Aproape la fel de des ca atât de utilizatul „Ce faci?” În fine, cu ocazia celebrului recensământ, care a ajuns cel mai dezbătut subiect, mai dezbătut decât chiar accidentul lui Huidu, am observat că aproape niciun român nu e mulțumit. Că dacă ne dăm CNP-ul îl folosesc ăștia de la PDL la alegeri, că ne trec pe toți ortodocși din oficiu și dup-aia construiesc Catedrala Mântuirii Neamului, că de ce trebuie să îi spun aia, de ce îi interesează ailaltă, că eu nu vreau să fiu recenzat. Oameni buni, calmați-vă că nu s-au întors securiștii și nici nu știu ce servicii secrete care vă urmăresc pe voi. Eu un recensământ doar. Cam suferim de mania persecuției, mie așa mi se pare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!