Bine ați venit la noi acasă!

vineri, 21 octombrie 2011

Fiecare cu damblaua lui

Gata, am pus mâna pe ele! În sfârșit, după mai bine de un an de când aveam planul ăsta, am bilete la Străini în noapte! Nu mă întrebați de ce a durat atât. Fapt e că eu zic că sunt unele lucruri care nu trebuie ratate, categorie la care se încadrează, apropo, și piesa Egoistul în regia aceluiași Radu Beligan (ce clișeu stupid, știu, normal că e același). Prețul este cam exagerat pentru o piesă de teatru, dar ce poate fi mai încântător decât Florin Piersic și Medeea Marinescu într-o comedie romantică? Fericirea vine din lucruri mărunte. Alt clișeu, dar eu zic că merge bine. Păcat că mai e atât de mult până pe 15 noiembrie!

P.S.: dacă v-am făcut poftă, fugiți să vă luați bilete; am înțeles că se vând bine.
P.P.S.: v-aș fi pus și un filmuleț de pe Youtube, dar asta ar fi însemnat să-l văd eu înainte și nu vreau să-mi stric surpriza.
P.P.P.S.: weekend plăcut să aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!