Bine ați venit la noi acasă!

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Maraton Casa Lupu 24h

Tocmai m-am întors de la Maraton Casa Lupu 24h, eveniment despre care puteți citi pe Facebook. Deși titlul vă poate induce în eroare, nu este vorba de o competiție de alergat :D

Am primit și eu o invitație pe Facebook și am zis să vin că tare mă rodea curiozitatea, organizatorii anunțau dans, filme, mâncare gătită, bar, must, jocuri de societate. Și bine am făcut că am venit pentru că s-a dovedit super tare! Este o petrecere în casa unor tipi (nu m-am prins dacă chiar locuiesc acolo sau este doar pentru petrecere casa respectivă) la care vine cine vrea și toată lumea se simte bine. Am râs cu prietenii din EcoXtrem (apropo, luni este prima ședință din școala de iarnă 2011-2012 ), am jucat mima și pingpong, ne-a povestit Bundy cum a fost la Paramongols. Bundy, esti un om absolut superb! Felicitări pentru ce ai făcut cu proiectul Paramongols!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!