Bine ați venit la noi acasă!

miercuri, 26 octombrie 2011

Aseară, la GSP

Nu mă uit la GSP, jur că nu mă uit. Și dacă mâine m-aș muta singur la casa mea, nu mi-aș lua televizor. Pentru că nu și-ar justifica investiția. Dar de fiecare dată când îl deschid, se întâmplă să dau de ceva care mă lasă cu gura căscată. Și atunci mă gândesc că dacă doar eu nimeresc atâtea inepții (și asta numai butonând telecomanda pe zeci de posturi și luându-le la rând până termin cafeaua sau mâncarea și apăs pe off), de fapt numărul lor trebuie să fie mult mai mare. În fine, asta e o discuție inutilă, e clar că nu e prea constructiv să te uiți la televizor în zilele noastre.

Prin urmare. Ce se întâmpla aseară? Discursul ”regelui”, la GSP. Am rămas un pic mirat, întrebându-mă cum de au ajuns și ăștia să vorbească despre discursul Regelui Mihai din Parlament. Următoarea secvență m-a edificat însă imediat: era vorba despre alt rege, Gică Hagi. Care vorbea și el pe acolo, probabil spunând că are oferte de la multe echipe mari, dar momentan vrea să se ocupe de afacerile personale. Nici nu știu ce să întreb acum. Cât de nesimțit să fii? Cât de bou să fii? Din ce puț al gândirii a fost scos titlul ăsta? Cum o fi mai bine?

În societatea din ziua de azi avem foarte mulți regi. Regele Hagi, regele berii, regele asfaltului, regele șoselelor, sportul rege, regele Cioabă, regele  manelelor (apropo, ăsta care era, Guță sau Minune, că nu mai știu?). Eu cred că Regele este unul. Chiar și la cei 90 de ani împliniți ieri. Rege a fost și Carol I, Rege a fost și Ferdinand.

4 comentarii:

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!