Bine ați venit la noi acasă!

luni, 10 octombrie 2011

Ceasuri Mircea Badea


Ascultam azi Radio Guerilla (da, sunt mare fan Dobro si Craio) si aud de Mircea Badea care s-a injurat ca la usa cortului cu Radu Moraru pe blogurile lor. Apropo, nefericita expresie "ca la usa cortului", eu stau frecvent la cort si nu vorbesc deloc ca ei. Dar sa revenim. Eu sunt mai cazut din luna, nu sunt la curent cu ultimele noutati din tara noastra. Nu urmaresc televizor, nu citesc ziare. Aud de treaba de care v-am povestit si zic "iaaaaa, Mircea Badea are blog! S-a luat si fraieru' dupa noi! Ia sa vad si eu cum o fi!".

Nu comentez treaba cu injuratul, chiar nu am chef sa-mi uzez tastatura pentru astfel de lucruri. De cum am intrat mi-a venit sa vomit (am ceva probleme cu stomacul in perioada asta) la vederea designului blogului. Hai frate, da-o in pisici, si Pat si Patachon sau Povesti despre munte arata mai bine! La cat de smecher se da chiar nu putea sa-si plateasca si el un designer sa-i faca un blog mai de doamne-ajuta? Sau sa ia o tema de pe net si sa o personalizeze putin?

Bun, dar haideti sa vedem chestiunea interesanta. Zaresc in partea de sus a blogului un banner: Ceasuri Mircea Badea! Editie limitata! Hait! Asta e buna! :)) Intra stimabilul si in lumea modei. A se observa ce scrie in jurul cronometrului: "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!". Oare domnul asta are si tatuaje cu citate din el?

Cand apare parfumul Mircea Badea sau cand apar chiloti de aceeasi firma sa ma anuntati si pe mine.

2 comentarii:

  1. Nu cred frateeeeeeeeeeeeeeeeeee!! =))) E imposibil așa ceva!
    În altă ordine de idei, tu nu știai că are blog? Trebuia să știi că el m-a inspirat întotdeauna?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa moara vanilia mea de stiam ca are blog! :)))

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!