Bine ați venit la noi acasă!

vineri, 14 octombrie 2011

Board games

Cred ca noua moda in materie de socializare este board games. Prima data cand am auzit de sintagma asta eram in anul 1 de facultate. Prima facultate. Fiind vorba de Automatica m-am gandit "cine stie ce jocuri gen WOW or mai fi si astea", nu am fost curios sa vad cu ce se mananca pentru ca am o usoara alergie cam la toate jocurile pe calculator, alergie amplificata la Automatica unde era imposibil ca in 5 minute sa nu auzi pe cineva vorbind de cate un joc. Apoi am tot auzit mai peste tot (apropo, vedeti ca la casa Lupu s-a facut chiar o seara de board games, miercurea trecuta). Chiar am si cumparat cadouri board games.

Evident, am jucat si eu - prea dadeam cu nasul de ele peste tot iar unele chiar mi-au placut. Ce nu inteleg de unde atata valva cu jocurile astea, si cand eram eu mic erau destule jocuri din clasa "board games" (e drept, poate ca gama nu era atat de variata ca acum!) si nu se agita lumea atat cu ele.

De unde vine moda asta? Sper ca nu de la americani! :)) (glumesc, nu am nimic cu americanii)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!