Bine ați venit la noi acasă!

joi, 3 noiembrie 2011

Bune vs. Rele

Am tot auzit zilele astea vorbe cum că aș fi devenit hater. Adică scriu numai că nu îmi place aia, că nu îmi convine ailalltă, că ăla e prost, că ălălalt e nebun. Că sunt poate prea cârcotaș. Gândindu-mă la ultimele articole apărute, da, am scris mai mult despre rele decât despre bune. Asta în condițiile în care, dacă stau numai puțin să fac o socoteală, lucrurile care mă bucură sunt considerabil mai multe decât cele care mă supără. Sunt de părere că pământul e plin de lucruri frumoase pe care unii dintre noi nu le văd.

Și atunci: de ce se întâmplă asta? De ce ne place să criticăm și să vorbim atât de mult despre lucrurile rele și mizerabile? Cred că e o întrebare tare bună, pe care trebuie să mi-o pun și mie, și vouă. Poate că e mai ușor să vorbim urât despre ceva decât să ne găsim cuvintele să lăudăm ceva cu adevărat frumos. Sau e plină lumea de porcării și nu se mai întâmplă nimic bun? N-aș crede. Trebuie să observăm frumusețea, să o apreciem. Iar urâțenia se tratează cel mai bine cu umor. Cel puțin în cazul meu, asta e cheia.

2 comentarii:

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!