Bine ați venit la noi acasă!

duminică, 13 noiembrie 2011

Românii nu fac bere nefiltrată

Trebuie să îmi fac mea culpa pentru că acum vreo 2 ani am spus că berea Holsten băută la Oktoberfest (localul de pe Șelari, din păcate, nu festivalul) e o bere nefiltrată proastă, că nu se compară cu aia băută în Austria. Deh, fițe. Adevărul e că aia chiar e o bere bună. Văd însă că și la noi, în ultima vreme, a apărut o modă, din ce în ce mai multă lume bea weiss bier. Rezultatul e simplu de ghicit, s-au gândit și producătorii noștri de bere să facă așa ceva. Prima dată m-am păcălit când a apărut Bergenbier. Am luat un six pack de la Real și după prima gură mi-a părut extrem de rău. Deși Ciuc am impresia că apăruse mai de mult, am avut onoarea să gust abia săptămâna asta. Rezultatul: dezastru! Nu cer acum să fie la fel de bună ca Edelweiss, dar... măcar să aibă vreo legătură, măcar o particulă din sticla aia să îți aducă aminte de berea nefiltrată adevărată. Nu, oamenii au făcut doar o chestia mai tulbure, mai acră și cu un gust foarte dubios. Adevărul că așa îmi trebuie, nu știu ce mi-a venit să încerc o bere produsă de Bergenbier, mai ales să mai iau și 6! Iarna asta ar trebui să îmi fac provizii din Austria.

(sursa foto)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!