Bine ați venit la noi acasă!

duminică, 6 noiembrie 2011

Micile plăceri ale vieții de zi cu zi

Mâine e luni. Nu de puține ori ne declarăm ura față de această zi a săptămânii. Avem în față 5 zile grele în care lucrăm, mergem la cursuri și altele asemănătoare. De multe ori, munca ne ocupă aproape întreaga zi. Însă: am stat acum să contabilizez și sunt sigur că există multe mici bucurii care fac săptămâna mai frumoasă și mai ușoară. De multe ori, ele îmi dau senzația aia că azi e luni și mâine e vineri. Pentru că îmi place:

  • să merg miercuri seara la Folk Frate;
  • să ies ca teleghidat de la facultate spre cine știe ce local la 8-9 seara ca să beau cu prietenii o bere;
  • să citesc o carte bună pe drum, singurul remediu împotriva ochilor care se închid necontrolat;
  • să râd și să glumesc cu colegii de serviciu sau de facultate;
  • să merg luni seara la întâlnirea cu cei din EcoXtrem;
  • să alerg seara câțiva kilometri, până îmi descarc toată energia negativă;
  • să merg la o piesă de teatru care pică mai mereu în timpul săptămânii;
  • să îmi fac planuri de weekend sau, de ce nu, de vacanță sau măcar mini-vacanță;
  • și altele, care nu au ieșit încă de la prima contabilizare.

Pe tine ce lucruri te fac fericit?

(poza de aici)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!