Bine ați venit la noi acasă!

vineri, 11 noiembrie 2011

O zi specială

Azi e 11.11.2011. Nu cred că trebuia să vă mai spun și eu. Dacă nu v-ați uitat de dimineață în calendar, sigur ați auzit prin mass-media, Facebook sau Twitter. Ce e special cu ziua asta? După părerea mea nimic, poate doar faptul că e vineri și vinerea e ziua mea preferată. Deja faza cu sfârșitul lumii nu cred că mai e veridică pentru cineva, poate doar pentru americani. Povestea cu sfârșitul lumii e ca aia cu ciobanul care mințea că a venit lupul la oi. Așa și cu sfârșitul de lume, o să vină când n-o să mai creadă nimeni în chestia asta. Întrebarea mea este de ce lumea are impresia (sau măcar glumește pe seama acestui lucru) că, fiind 11.11.11, o să se întâmple ceva rău? De acord, e o dată „rotundă”, dar poate se întâmplă ceva bun. Zic și eu.

Așteptăm cu interes ora 11:11. Cine știe, poate-poate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!