Bine ați venit la noi acasă!

marți, 1 noiembrie 2011

Parazitii?

Nu îmi place să ascult Paraziții dar am auzit melodia asta la radio:



Câteva versuri din melodie:

Mesajul e clar si nu se-ndreapta catre Marte,
De dragu’ diversitatii,
Citeste-o carte!
Daca vrei sa faci lumina cand e pentru tine noapte,
Educa-te singur frate,
Citeste-o carte!
sau
Trebuie sa stii sa legi 2 cuvinte, copile,
Altfel risti sa fie cainele tau mai destept ca tine

Consideram Paraziții o trupă care în afară de înjurat nu știe mare lucru, evident aceasta fiind o idee care nu știu de unde am scos-o căci nu îmi aduc aminte să fi ascultat Paraziții. Deh, ce ți-e și cu opiniile astea, e greu să ți le formezi pe ale tale. Nu știu alte melodii de la ei dar mă bucur să aud astfel de versuri. Și mă bucur mai mult gândindu-mă că aceste piese se adresează adolescenților. Sper ca aceștia să nu rețină doar înjurăturile, băutura și drogurile și să rețină și mesajele ca cel de mai sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!