Bine ați venit la noi acasă!

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

N114

Zi de vineri, mă prinde 20:30 la birou. Mamă, ce mai mă enervează și clientul ăsta din Spania cu care abia comunic. Pentru orice nimic trebuie să îi dau mail șefului meu care dă forward agenției de PR care dă forward în Spania iar mailul de răspuns urmează același traseu. Dar asta e, o să treacă. Îmi termin treaba, închid biroul și plec către Laura nu înainte de a lua două beri (băusem una și la serviciu după ce plecaseră toți colegii).

Ajung la Laura, mâncare, băutură, jocuri și pe la 12:10 plec. Mă grăbesc să prind autobuzul N114, unul din puținele lucruri care se întâmplă la timp în orașul nostru și de care sunt mândru. Ai întârziat un minut peste 12:30, ghinion, îl aștepți pe următorul. Precizie elvețiană. Alerg un pic pentru a fi la timp în stație, lume multă. Deși ne îmbulzim toți în autobuz totuși nu suntem atât de mulți încât să nu prind loc pe scaun. Ocup un scaun și încep să observ, profesia mea își face simțită prezența. Pe cele patru scaune rezervate bătrânilor și invalizilor un grup de 4 gherțoi care vorbesc tare, înjură și mănăncă semințe. Da, este un autobuz care merge în Rahova în caz că nu am precizat. Mă deranjează, parcă îmi fac un pic greață, dar sunt obișnuit cu astfel de oameni. Până la urmă în fiecare zi plec din cartierul ăsta iar seara mă întorc tot aici.

Continui să observ.În dreapta mea un ins la vreo 40 de ani băut bine. De ce oare se ascunde? Oare ce îl așteaptă acasă? De ce vrea să uite de viața lui reală? Continui să observ. În fața mea o puștoaică la vreo 18-19 ani, decolteu generos, forme ce ies în evidență. Parcă te invită la sex. Dar... parcă lipsește ceva. Mă uit la ea și la prietena ei și nu simt nicio emoție, nicio reacție fiziologică, penisul meu rămâne flasc. Încep să mă simt defect. În fața mea este o puștoaică care își arată sânii iar eu nu simt niciun interes. Ce se întâmplă, am eu o problemă? Nimănui nu-i convine să aibă o problemă, așa că încep să-mi găsesc scuze. Tot timpul mi-au provocat repulsie fetele care se rujează atât de intens încât dau și pe lângă buze sau care put a parfum de la 2m. Prima apărare, 1-0 pentru mine. Totuși eu sunt ok, astăzi am gândit despre niște fete că mai au puțin și mă scot din minți. Mie încă îmi plac fetele. 2-0 pentru mine. Mai am un pic și îi bat la masa verde.

Poate că are legătură cu ce spunea Andrei despre femeile care înjură. Sunt unele fete care au pierdut orice urmă de stil și eleganță, pur și simplu când le vezi îți piere orice chef de flirtat, de joc, de seducție. Îți vine să fugi și să te refugiezi în „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” sau în „Cel mai iubit dintre pâmânteni”.

Văd că e la modă cuvântul „hater” - probabil acest articol va fi considerat un articol de hater. Pentru a îmi spăla din păcate față de cei care văd orice critică ca un act de ură vreau să spun că eu unul cunosc și fete absolut fermecătoare cărora le mulțumesc - le mulțumesc chiar dacă nu mă culc cu ele sau chiar dacă nu am de gând să am vreo relație intimă cu ele. Le mulțumesc pentru că există și uneori îmi fac ziua mai frumoasă. Doar că acest articol nu este despre ele, probabil va urma unul și despre femeile fermecătoare care ne schimbă viața zi de zi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!