Bine ați venit la noi acasă!

miercuri, 16 noiembrie 2011

Străini în noapte

Ziceam acum vreo lună de piesa asta. Dacă a fost la înălțimea așteptărilor? Nu. A fost peste înălțimea așteptărilor. Partea proastă e că eu nu cred că am cuvinte atât de alese încât să povestesc ce am văzut aseară. Având în vedere și faptul că aseară Florin Piersic a vorbit cam cât am scris eu în ultimul an pe blog, n-o să spun prea mult. Nici n-ar fi frumos să stric surpriza, pentru că mai urmează spectacole și cred că ar fi o idee bună să vă duceți să le vedeți. Am râs cu gura până la urechi, am urmărit totul cu sufletul la gură, mi-au plăcut amândoi actorii foarte mult (și cred că Medeea Marinescu nu a fost cu nimic mai prejos decât Piersic, asta însemnând că au fost amândoi foarte sus), răsturnări de situație spectaculoase. Iar finalul...
finalul... finalul a fost neașteptat. Prin urmare, cred că prețul de 70 de lei e mai degrabă modic decât prea mare pentru ce am văzut. Desigur, aici depinde și care sunt prioritățile fiecăruia...

(sursa foto)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!