Bine ați venit la noi acasă!

miercuri, 9 noiembrie 2011

La teatru

Cui i-e frică de Virginia Woolf? Bună întrebarea. La fel de bună ca întrebarea Cine e Virginia Wolf?, la care nu am aflat răspunsul nici după ce am văzut aseară piesa, la Teatrul de Comedie. Cred că a fost prima dată când l-am văzut pe Ștefan Bănică Jr. jucând (și n-a fost rău), am văzut-o pe Emilia Popescu, pe Diana Cavallioti (foarte simpatică!). N-am reușit să aflu dacă Nick era Constantin Diță sau Radu Iacoban. Piesa a fost un pic cam lungă pentru o seară de marți după gustul meu. A avut și momente amuzante, dar și momente în care m-am cam plictisit. Privind retrospectiv însă, se pare că totuși a fost o piesă bunicică, deși am rămas cu câteva întrebări după. Merită văzută, dar nu vă lăsați păcăliți de numele teatrului. Nu e chiar comedie.

Cred că ar trebui să merg mai des la teatru. Am auzit păreri cum că n-are niciun rost să te duci să vezi o piesă, mai bine vezi un film acasă, că ăla are decor mai bogat și efecte speciale și nici nu dai bani pe bilet. Da, dar nimic nu se compară cu a sta față în față cu actorii, a fi în miezul evenimentelor. De-aia nu aș da un film pe o piesă de teatru. E ca și cum ai spune „Ce rost are să dau un car de bani să văd AC/DC în Piața Constituției, pot să îi ascult și acasă gratis.”

În altă ordine de idei, ieri la 10 seara nu am reușit să găsim o masă liberă la Caru cu Bere, iar în majoritatea localurilor din Centru Vechi nu aveai loc să arunci un ac. Să mai spună cineva că bucureșteanul o duce rău!

(sursa foto; mai multe detalii despre piesă)

23 de comentarii:

  1. Se acceptă și recomandări aici?

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar si in cazul filmului este o diferenta foarte mare intre a il vedea acasa si a il vedea la cinema. Sunt cu totul alte trairi acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, și eu aveam înainte teoria că nu are sens să te duci la cinema, dar am renunțat la ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai nu are sens sa te duci la filme proaste, pentru ca se amplifica senzatia:P Dar nu pot spune acelasi lucru despre toate:) Ia uite-i cum stau pe net in loc sa-si faca treaba!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine, la filme proaste nu merită să te uiți nici acasă. :)) Viața-i scurtă. Normal că stau pe blog, face parte din treaba mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) da, intra in atributii nu? ce-i cu sistemul asta in care trebuie sa astept sa imi acceptati voi post-ul?

    RăspundețiȘtergere
  7. Aveam hateri pe aici, care ziceau niște chestii prea inteligente ca să ne apară nouă pe blog :))

    RăspundețiȘtergere
  8. De fapt e doar pentru tine sistemul asta. Vad ca la mine se posteaza imediat.

    RăspundețiȘtergere
  9. :))pai normal, doar tu esti admin! pana imi dati voi accept, uit ce am zis!

    RăspundețiȘtergere
  10. Te uiți și tu mai sus și îți aduci aminte. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Putina creativitate donsoara, trebuie sa-ti zicem noi tot? :))

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) care creativitate! mi-o restrictionati complet! vreau sa imi apara replicile instant, sa nu scriu de fiecare data codul ala pentru a verifica daca sunt intreaga la cap:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai da, macar curgea mai repede conversatia! asa imi piere toata pofta de a face offtopic-uri:P Ca sa fiu in tema, hai sa mergem la: http://www.bulandra.ro/ro/spectacole/moartea_unui_comis_voiajor.php

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar, fără offtopic aici! Da, hai să mergem. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Noi ce vina avem daca unii oameni confunda conversatia de pe messenger cu rubrica de commenturi de pe un blog :))

    Problema este cu biletele, se vand ca painea calda! Daca trec eu pe langa bulandra si au bilete iau, sa-mi spuneti cate.

    RăspundețiȘtergere
  16. @andrei: :)) daca nu spuneam eu asta, nici ca te prindeai! dupa ce ca va popularizez pagina! stii ce vreau? sa ma faceti admin, de acord? si promit sa nu mai fac prea multe offtopic-uri:d

    @tibi:nu confund, dar blog-ul vostru isi bate joc de mine, imi da niste coduri lungi si neclare, le mai si introduc prost:))

    daa, sa iei bilete neaparat, eu nu am gasit niciodata la piesa asta si e faina:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Suntem administratorii unui blog modern si deschis, oricine doreste sa se implice poate sa fie admin.

    Evident, trebuie trecut un test format din 5 intrebari:

    1. Scrie codul CNP a cel putin doi membri din echipa blogului

    2. Cate picioare are un caine daca ii socotesti si coada?

    3. Daca un om castiga 50 de lei pe zi, cat castiga pe luna?

    4. Intrebare cu raspuns interpretabil: ce mancare stii sa gatesti? Cat de des ai de gand sa faci acest lucru?

    5. Se da urmatoarea situatie: unul din contribuitorii blogului este obosit, incordat si nu mai are inspiratie. Cum actionezi?

    RăspundețiȘtergere
  18. :))pai nu stiu, e ceva cu 1)1891006....../1880520......-ca doar nu am de unde sa va stiu si ultimele cifre!

    2)4 desi depinde, poate e ciung:))

    3)luna de 30/31 sau 28 de zile? sau vreti si an bisect? 1500/1550 / 1400/1450

    4) :)) ce legatura au abilitatile mele de a gati? cumva e un blog cu retete culinare si mi-a scapat mie acest lucru? aaa, e sub acoperire!mda, deci: clatite! +prajituri, alte doleante?

    5)scriu in locul lui:)) [ deci sa inteleg ca esti obosit, incordat si nu ai inspiratie? ]

    alte intrebari? bun, randul meu, va faceti testul asta: http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp - ca sa vad daca sunteti normali si dupa ma mai gandesc la statutul meu de admin deja castigat:d

    RăspundețiȘtergere
  19. 1. ar fi trebuit sa culegi informatii despre noi daca vrei sa fii admin pe blogul nostru

    2. corect

    3. in prezent nu lucreaza nimeni pe luna, toti isi fac de lucru pe Pamant.

    4. Dorim mostra

    5. Raspuns corect: masaj

    Eu in locul tau nu as fi asa increzator ca am castigat statutul de admin, plus ca intr-un comentariu trecut ai scris Tibi si Andrei cu litere mici.

    RăspundețiȘtergere
  20. :))) incredibil. da, tu.

    1. anumite informatii sunt confidentiale

    4. sa imi spui cand aduc mostra,

    5. ce fel de masaj?:))

    Eu in locul tau nu m-as lua de altii ca scriu cu litere mici, ci mai degraba as fi atent la alte chestiuni : eu nu sunt baiat! sau cel putin asa e parerea generala, deci: increzatoare, stimabile. Caci daca ai fi in locul meu, ai fi fata:) Si in plus, daca am scris cu litere mici inseamna ca va stiu bine si nu mai e nevoie de politeturi gen litere mari:P

    6. Misca-ti posteriorul la folk frate~!

    RăspundețiȘtergere
  21. De ce-i inundati lui Andrei post-ul? Nu ar avea mult mai mult succes aceasta discutie pe FB sau messenger? Iar chestia cu Folk Frate ar putea fi adresata posterioarelor amandurora! :))

    Ontopic: Tibi, la Bulandra se pot rezerva bilete prin telefon. Merita Oblomov, Ingropati-ma pe dupa plinta si evident Moartea unui comis voiajor. Si Unchiul Vanea. Si Casatoria. :)) Bani si timp sa avem.

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!