Bine ați venit la noi acasă!

joi, 24 noiembrie 2011

Îmi vreau soarele înapoi

Cred că am mai scris un articol asemănător anul trecut, dar nu am mai găsit link-ul.

Acum câteva zile o colegă de breaslă de la Hyperion făcea un studiu despre influența vremii asupra stării psihice (vroia să afle dacă e ori albă ori neagră, ori influențează vremea starea psihică ori nu). M-a pufnit râsul, ia uite-i și pe ăștia, reinventează roata.

S-au făcut 3-4 zile de când nu mai este soare afară. Atmosfera este înnorată și apăsătoare, în limbaj de Rahova „te face la moral”. Eu unul mă simt de parcă vine Apocalipsa, am o stare de agitație și nervozitate - cevă mă neliniștește. Mă simt ca acei oameni primitivi care văzând cum ziua se face din ce în ce mai mică aveau impresia că într-o zi nu va mai exista zi deloc. Exact asta este, o neliniște primitivă. Am nevoie de soare ca să funcționez bine. Și nu, nu vreau să fiu comparat cu o floricică :p Sunt curios cum or suporta nordicii noaptea de 6 luni.

Măcar putem visa:

2 comentarii:

  1. M-a interesat foarte mult la proiectul de peisagistica modul in care nordicii folosesc lumina (arhitecturala) si am gasit mult mai mult de atat:
    Amenajare in parcul Natl Nordland din Norvegia: http://www.archdaily.com/175859/saivu-eriksen-skajaa-architects-pushak-architects-bjorbekk-lindheim-landscape-architects/
    Igloo village: http://intoform.wordpress.com/tag/igloo-village/
    Uite, islandezi! Si zic ca le place acolo la ei.
    Sigur Ros - Staralfur: http://www.youtube.com/watch?v=rltDyTu8rV4

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesante igloourile cu vedere 360 :)

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!