Bine ați venit la noi acasă!

vineri, 4 noiembrie 2011

Cola sau Pepsi?

Sunt unii oameni, să fiu al naibii dacă îi înțeleg. Le place Coca-Cola, o iubesc, nu pot trăi fără Cola. Nu e însă vorba de asta. Fiecare cu dependențele lui. Chestia este: când vine vorba de Pepsi, se fac albi la față, se dau 2 metri în spate, fața li se schimonosește și fac un Îîîîîîîî hhhhhhhhhhhhhh prelung. Ce-i drept, se întâmplă și invers, deși mai rar. 

O să spuneți acum că de ce m-am trezit eu să comentez, eu care nu consum astfel de substanțe. Le știu gustul, mai beam și eu destul de mult când eram mai mic. Știu că e o diferență, dar... să fie așa mare? Așa ca diferența între Dumnezeu și drac, între agonie și extaz? Să fie Coca-Cola Zâna cea Bună și Pepsi Muma Pădurii? Întreb doar. E ca și cum aș spune eu, care beau Stella Artois, să zicem, că urăsc Heineken sau Carlsberg. Deci, ce aveți cu Pepsi?


(Poza de aici)

6 comentarii:

  1. Cola e mai buna decat Pepsi. Dar cel mai bun e Pepsi Twist. Oricum, stii ca s-au facut teste oarbe (am facut si noi unul la facultate) si in mare parte lumea nu poate sa distinga intre Pepsi si Cola. Deci e psihologic. ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu chiar fac diferenţa, mi se pare una destul de evidentă, însă nici pe departe atât de mare cum te întrebai tu retoric. Sunt un fan Coca-Cola şi pentru mine Pepsi nu este un bun subtituibil. Probabil cu cât eşti mai fan, cu atât apreciezi mai bine şi simţi mai mult diferenţele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic că e și o chestie psihologică și o chestie de brand (ca să zic așa). Ești fan Cola, nu admiți să bei Pepsi! Să spui că are un gust oribil mi se pare un pic deplasat. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cola si Pepsi au grupuri tinta zic eu. Mai des am auzit de skateri si de bicilisti (aia dintre eu care beau otravuri de-astea) ca beau Pepsi (de cele mai multe ori Twist) ptc. Pepsi Twist si Mountain Dew (tot de la Pepsi) au sponsorizat la noi multe evenimente de genul asta. Au baut mult Pepsi, s-au obisnuit cu el si acum zic ca e naspa Cola, ptc. e diferit de chestia cu care s-au obisnuit. Cred ca asa ar trebui sa functioneze. Tu nu faci diferenta cand schimbi tipul de cafea?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba fac diferența. N-am zis că nu există diferență (nu știu de ce înțelegeți toți asta :))), dar dacă mie îmi place Jacobs nu pot să spun că Doncafe e o porcărie.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu beao coca-cola de 10 ani cam 2-2,5 litri pe zi dar se intampla sa beau si pepsi am observat ca este o diferentza in gust umpic acrisor pepsi fata de cola care este mai dulce dar nu e cv oribil pepsi e ok dar cand am 6 lei sa imi iau suc intreb intai daca are cola si dupa daca are pepsi ( app consuma numai variantele originale de la ambele nu twist sau zero sau max sau ce stiu eu ce tampenii )

    RăspundețiȘtergere

Te mănâncă limba? Ia să vedem de ce ești în stare!